A Fruitmarketing Kft 2016-ös válságmegelőzési- és kezelési programjának legfőbb céljai:

-          termékeink, üzenetünk fogyasztóhoz való eljuttatásának javítását célzó stratégia (eladásösztönzés),

-          a fogyasztás reklámokkal és egyéb eszközökkel való növelésének stratégiája.

Egész évben futó marketingprogramjaink ( Facebook kampány, FruitVeb 3x3 kampány, áruházi gerillamarketing… ) kiegészítéseként célunk a szezonális zöldségekben, gyümölcsökben rejlő reklámérték kihasználása, valamint tevékenységünkkel a fogyasztás ösztönzése.

Kiegészítő promóciós és kommunikációs intézkedéseink során a következő szezonális gyümölcsökre és zöldségekre támaszkodhatunk:

-          május: szamóca, cseresznye, zöldborsó,

-          június: cseresznye, meggy, uborka, zöldborsó,

-          július: görögdinnye, őszibarack, paradicsom, zöldbab, uborka,

-          augusztus: görögdinnye, kajszibarack, paradicsom, zöldbab, körte,

-          szeptember: körte, szilva, bodza,

-          október: alma, torma, cékla,

-          november: alma, torma. 

Marketingeszközeinkhez képest a legfontosabb eltérés, hogy az adott zöldségek, gyümölcsök szezonjában, igazi dömpingje idején segítünk az értékesítésben, információgyűjtésben. A kérdőíves piacfelmérés lehetővé teszi számunkra a gyors reagálást, a következő év pontosabb tervezését.

A fesztiválok, vásárok, piaci és tematikus napok valamint az áruházi kóstoltatások alkalmasak a társadalom széles rétegeinek elérésére, a szezonális gyümölcsökkel és zöldségekkel pedig a belföldi fogyasztást tudjuk közvetlenül befolyásoln